Monday, June 24, 2013

မဂၤလာပါ

 ဒီBlogက ကၽြန္မရဲ႕ ဒုတိယေျမာက္ Blog ျဖစ္ပါတယ္။ ဟိုးအရင္ 2007ေလာက္က ကၽြန္မBlog တစ္ခုလုပ္ဖူးပါတယ္။ Postေန႔တိုင္းမတင္ႏိုင္တာက တမ်ိဳးရယ္၊ ေရးခ်င္ေပမယ့္လည္း Blogေပၚတက္ေရးဖို႔ကို ပ်င္းတာရယ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မBlogေလးဟာ အျမဲေျခာက္ေသြ႕ေနတတ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းသူျဖစ္တဲ့ အတြက္လည္း အားလပ္ခ်ိန္မွာ ေထြရာေလးပါး လုပ္စရာေတြနဲ႔ ကၽြန္မBlogဆိုတာကို ေခါင္းထဲမထည္႔ျဖစ္ပါဘူး၊ အခုေတာ့ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္ ေရာက္ျပီမို႔ ကၽြန္မရဲ႕ ဟိုစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္ ေရးခ်င္တဲ့ ေရာဂါေလးထလာတဲ့ အတြက္ ဒီBlogေလး ကိုအားတင္းျပီး လုပ္လိုက္ရပါတယ္။ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ရင္ ေရးဖို႔မေသခ်ာေပမယ့္ အခုေတာ့ ၂လလံုးလံုး အားေနမွာမို႔ Blogေပၚမွာ ေသာင္းက်န္းေတာ့မွု ျဖစ္ပါတယ္ :)

0 comments :

Post a Comment