Sunday, July 14, 2013

အိုး.... အေမ

                     အေမမရွိေတာ့ဘူး ဆိုတဲ့ အသိက ကၽြန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားကို ဆြဲကိုင္ေပါက္ပစ္လိုက္သလို လႈပ္ခတ္ေစပါတယ္...
သာမန္ ႏွာေစး ေခ်ာင္းဆိုးတာကအစ ျဖစ္ခဲခဲ့တဲ့ အေမ၊ အခုလို ရုတ္တရက္ႀကီး ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ညီမေလးကို ခြဲခြာသြားေတာ့ ရင္ထဲမွာ ဟာတာတာနဲ႔ ခံရခက္မိတယ္..


          ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က အေဖငတ္ခဲ့ရတယ္ဗ်...
အေဖ့ရဲ႕ အေၾကြးေတြနဲ႔ ေဆြမ်ိဳးေတြၾကားမွာ မ်က္ႏွာငယ္ခဲ့ရတဲ့ အေမ့ကို သနားမိတယ္
အေမရယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ညီမေလးရယ္ သံုးေယာက္ထဲ အေဖ့ရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြေၾကာင့္ ဒုကၡပင္လယ္ေဝခဲ့ရတယ္.. ခုေတာ့ သူကေနာက္အိမ္ေထာင္နဲ႔
ဒါေတြ ကၽြန္ေတာ္ စီကာပတ္ကံုး မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ... အေဖ့ကိုလည္း စိတ္မနာေတာ့ဘူး.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝဋ္ေၾကြးရွိလို႔ ခံခဲ့ရတာပဲလို႔ သေဘာထားလိုက္တယ္...

အေမဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္ႏွမအေပၚမွာ တကယ္ကို ေတာ္တဲ့မိခင္ေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရြယ္ေရာက္လို႔ ေက်ာင္းတက္ရမယ့္ အခ်ိန္မွာ အေမဟာ သားသမီးေတြ မ်က္ႏွာမငယ္ရေအာင္ အစြမ္းကုန္ အလုပ္ေတြ ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္..
မနက္၅နာရီဆို လမ္းထဲမွာ ပဲျပဳတ္ထြက္ေရာင္းတယ္၊ ရပ္ကြက္ထဲမွာ ေရာင္းလို႔ကုန္ျပီဆိုတာနဲ႔ အေမ့ကို ေခၚထားတဲ့ အိမ္ေတြမွာ အဝတ္လိုက္ေလွ်ာ္ေပးရတယ္.. ညေနဘက္ဆို အေၾကာ္ဆိုင္မွာ အေၾကာ္ေရာင္းတယ္... အေမ့မွာ နားတဲ့ရက္ဆိုလို႔ တစ္လမွ ၁ရက္ ၂ရက္ ရယ္ပါ...
အေမကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ ဒီေလာက္အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစား ေပးေနတာ.. ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာ တကယ္မခ်ိဘူး.. ဒါေၾကာင့္ အေမ့ကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ အိမ္မႈကိစၥေတြ ညီမေလးနဲ႔ ဝိုင္းကူေပးခဲ့တယ္..
ကၽြန္ေတာ္ လိမၼာဖို႔ ႀကိဳးစားျပီေနခဲ့တယ္.. ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆိုးဖူးတယ္ဗ်

အဲဒါဘာလဲဆိုရင္ အေမ့ကို သီခ်င္းနားေထာင္တဲ့ စက္ကေလး ပူဆာမိတာ
mp3 player အေဟာင္းေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္အေမရယ္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဝယ္ေပးပါလို႔ အေမမွ မဝယ္ေပးရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားထဲမွာ မ်က္ႏွာငယ္ရမွာပါလို႔ ပူဆာဖူးတယ္....
ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာ ငယ္ရမွာလို႔ ေျပာမိေတာ့ အေမကငိုတယ္...
သားရယ္.... သီခ်င္းနားေထာင္ဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ mp3ေတြ မလိုပါဘူး.. အေမကိုယ္တိုင္ဆိုျပမွာေပါ့ ဆိုျပီ လိမ့္က်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေပါက္ႀကီးေတြကို သုတ္ရင္း သူၾကားဖူးတဲ့ သီခ်င္းေတြ ဆိုျပရွာတယ္။
အေမငိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ငါေတာ့ မွားျပီဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ ေနာင္တရျပီး ငိုမိတယ္
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အေမႏွစ္ေယာက္သား ငိုေနေတာ့ ဘုမသိဘမသိ ညီမေလးကပါ ထငိုတယ္...
အဲဒီ့ညက သားအမိသံုးေယာက္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ကေလး ဖက္အိပ္တုန္း အေမက ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေခ်ာ့သိပ္တယ္...



ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေမြးေန႔ေရာက္ေတာ့ အေမက ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အျဖစ္ နားၾကပ္ကေလးတခု လက္ေဆာင္ေပးတယ္.. ေရာ့သား.. အေမသီခ်င္းနားေထာင္စက္ မဝယ္ေပးႏိုင္ေသးလို႔ နားၾကပ္ကေလး အရင္ဝယ္ေပးထားတယ္.. သားေက်ာင္းမွာ ဆုရမွ အေမပိုက္ဆံ ထပ္စုျပီး သီခ်င္းနားေထာင္ဖို႔ ဝယ္ေပးမယ္ ငါ့သား စာသာႀကိဳးစားေခ် တဲ့.. အေမေပးတဲ့ နားၾကပ္ကေလးကို ကိုင္ၾကည္႔ျပီး ... ဒါေလးနဲ႔ ဘယ္လို သီခ်င္းနားေထာင္ရပါ့လို႔ စဥ္းစားေနရင္း အေမရဲ႕ အျပံဳးမ်က္ႏွာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖသိမ့္ခဲ့ရဖူးတယ္......

ေနာက္ႏွစ္ေတြၾကာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေရာ ညီမေလးပါ တကၠသိုလ္မွာ ဘြဲ႔ေတြ ကိုယ္စီရခဲ့ၾကျပီ
ညီမေလးလည္း သူ႔အလုပ္သူလုပ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ခြင္မွာမို႔လို႔ အေမ့ကို ေအးေအးေဆးေဆး နားဖို႔ေျပာတယ္.. အေမက လက္မခံပါဘူး အရင္လို အဝတ္လိုက္ေလွ်ာ္စရာမလိုေတာ့ေပမယ့္.... မနက္ဆို ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေလး ဘာေလးသြားျပီး တရားနာ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ယူျပီး ညေနဆို အေၾကာ္ထြက္ေရာင္းတုန္း.... အသက္ေတြလည္း ႀကီးပါျပီအေမရယ္ ဘုရားဖူးေလးဘာေလး သားအမိသံုးေယာက္ တူတူသြားမယ္ေနာ္ လို႔ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ ညီမေလး အိမ္ေထာင္က်မွ စိတ္ေျဖာင့္ လက္ေျဖာင့္ ေသမယ္လို႔ ေျပာခဲ့တဲ့ အေမ....
အခုေတာ့ ရုတ္တရက္ႀကီး...........



 terminal cancer တဲ့
 ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို ေျပာဖူးပါတယ္ ေဆးခန္းျပၾကည္႔ပါဦးလို႔
အလုပ္ရႈပ္တယ္ ပိုက္ဆံကုန္တယ္ဆိုျပီး ေခါင္းမာခဲ့တဲ့အေမ..
ဆရာဝန္ကလည္းေျပာတယ္ အေမ့လို ဒီေလာက္ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိေရာက္တာေတာင္ အားတင္းႏိုင္တဲ့လူမ်ိဳး ရွားတယ္တဲ့

အေမေဆးရံုတက္တုန္း တုန္တုန္ရီရီနဲ႔ ေရးျပီး  ေပးခဲ့တဲ့ စာေလးကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ညီမေလး ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္

သို႔

သားႀကီး
အေမ့ကို အျမဲအိမ္မႈကိစၥေတြ ကူေပးတဲ့သား လိမၼာေလး
တစ္ကိုယ္ေကာင္းမဆန္ပဲ အျမဲ ညီမေလးအေပၚ ဂရုစိုက္တတ္တဲ့ သားေလး
အေမမရွိတဲ့ ေနာက္ပိုင္းလည္း ညီမေလးကို ဂရုစိုက္ပါကြယ္..
သား အေပၚနားလည္မႈေပးမယ့္ အိမ္ေထာင္ရွင္မမ်ိဳးနဲ႔ စံုစည္းႏိုင္ပါေစလို႔ အေမဆုေတာင္းခဲ့ပါတယ္

သမီးငယ္... ငယ္ငယ္က သမီးအရြယ္ အပ်ိဳေလးကို လွတပတမဆင္ႏိုင္ခဲ့လို႔ အေမစိတ္မေကာင္းဘူး သမီးရယ္.. သမီးအသံၾကားရရံု သမီးမ်က္ႏွာေလး ျမင္ရရံုနဲ႔ အေမခြန္အားေတြ အျမဲရခဲ့ပါတယ္... အေမ့ေပၚနားလည္မႈေပးျပီး ရွိတာေလးနဲ႔ လွေအာင္ ဝတ္တတ္တဲ့ သမီးအတြက္ အေမဂုဏ္ယူပါတယ္

လူဆိုတာေသမ်ိဳးခ်ည္းပါပဲ သံသရာမကုန္ေသးသရ်္ေတာ့ သားနဲ႔သမီးနဲ႔ အေမထပ္စံုစည္းရဦးမွာပါ
ျပီးေတာ့... အေမမွာခ်င္တာေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ... အဓိက က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ၾကပါကြယ္
သားနဲ႔သမီးကို ခ်စ္တဲ့ေမေမ

အိုး အေမ အေမ အေမ အေမ အေမ....
အေမမရွိေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း... အေမဟိုးတုန္းက လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ နားၾကပ္ကေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ အေၾကာင္းသီခ်င္းေတြ နားေထာင္မိေနဆဲပါပဲ......... အေမရယ္


*********************************************************************
ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ခံစားေရးဖြဲ႔ပါသည္
source ဒီက ယူပါသည္
 ဓာတ္ပံုေတြက Google ကပါ။


0 comments :

Post a Comment